ტრენინგის მე-4 დღის რეფლექსია

ჩვენ ვისწავლეთ პროექტის გეგმებზე მუშაობა, ასევე გავეცანით მის 3 ძირითად კითხვას:ზოგადს, თემატურს და შინაარსობრივს.ვისწავლეთ როგორ გავმიჯნოთ ეს კითხვები და პასუხები სწორად ერთმანეთისგან.

ზოგადი კითხვა - რა არის იგავი ? და რა შინაარსობრივი დატვირთვა აქვს მას?...

თემატური კითხვა-რა მოქმედება ხდება კრილოვის იგავში:კიბორჩხალა, გედი და ქარიყლაპია?და რომელ ქართულ იგავთან შეიძლება მისი განზოგადება? დ

 შინაარსობრივი კითხვა - რას ვიგებთ,რას ვსწავლობთ ამ მშვენიერი იგავიდან? და რაც მთავარია, რას გამოვიყენებთ პრაქტიკულ ცხოვრებაში.

Comments

  1. ქალბატონო ლია, ჩემი რჩევა იქნება ზოგადი კითხვა შეცვალოთ, ფართო მნიშვნელობის ღია კითხვებია, რომლებიც: 1. ეხება მასშტაბურ იდეებს და ცნებებს; 2. მიმზიდველი და მნიშვნელოვანი აზრის მატარებელია; 3. აღძრავს ცნობისმოყვარეობას; 4. გვთავაზობს გამოწვევას; 5. მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებას;
    6. მოითხოვს პასუხებს, რომლებსაც წიგნებში (სახელმძღვანელოებში) ვერ მოძებნით;
    7. ხშირ შემთხვევაში, სცდება ერთ საგანს და ეხმარება მოსწავლეებს სხვადსხვა საგანს შორის კავშირების დანახვაში.

    ReplyDelete
  2. შეკითხვები კონკრეტულად ჩამოაყალობო უნდა, მე მგონი...

    ReplyDelete
  3. შეკითხები, ჩემი აზრით,მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის,რადგან მათი გათვალისწინებით მოსწავლეები გაგებიდან საანალიზო საფეხურსგაუცნობიერებლად უკავშირებენ/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

მე-8 დღის რეფლექსია